U.S. STATE DEPARTMENT SAYS
NEW TESTAMENT IS "ANTI-SEMITIC?"

By Rev. Ted Pike

Evangeliske elskere av Israel ville aldri tro at vår regjering kunne vurdere dem anti-semittisk. Men US State Department's new "Department of Global Anti-semittisme" definerer nå antisemittisme på en måte som gjør Bibelen-troende kristne i antisemitter. Slik gjør du:

The State Department's 40-siders rapport om global anti-semittisme siterer en fersk eksempel på "antisemittisme" i Polen. "... Presten St. Brigid kirke i Gdansk fortalte sognebarn løpet tjenester som jødene drepte Jesus og profetene." Side 22) (What's wrong with that? Ifølge jødiske lederskap: rikelig. Jødiske ledere si at det var denne årtusener gamle beskyldningen som til slutt førte til Holocaust: til millioner av jødiske "Christ killers" blir overflyttet til fangeleirene og gasskamrene i Auschwitz, Dachau, etc. "Du kan ikke få noen flere anti -semittiske enn det! "de protest.

ER det Nye Testamentet "HATE litteratur?" (anti-semittisk litteratur)

Likevel, tenke på det. Er det ikke anklage nøyaktig hva Mel Gibson portrettert i «The Passion of the Christ?" Er ikke det akkurat hva Det nye testamente lærer i passeringer for mange å liste her? Skriften sier onde jødiske ledere samlet hjulpet av jøder på Feiring av påske, kollektivt presset romerne å korsfeste Kristus.

Fra Apostlenes gjerninger alene kommer kraftig tiltale av jødene. "... La alle Israels hus vet for sikkert at Gud har gjort ham både til Herre og Kristus, denne Jesus som dere korsfestet." Apostlenes gjerninger 2:36. "Menn av Israel ... denne mannen ... du naglet til korset med hendene på gudløse menn og satte ham til døden." Apostlenes 2: 22-3. "Menn av Israel ... Jesus, den du leverte opp ... du disowned ... drepes Fredsfyrsten ..." Apg 3: 12-15. «The våre fedres Gud oppreiste Jesus, som dere hadde lagt til døden ved henging ham på et kors." Apostlenes gjerninger 8: 30.

Disse ordene - at jødene drepte Jesus - ble sagt av presten St. Brigid kirke i Gdansk, Polen. Hvis han er anti-semittisk ifølge USAs utenriksdepartement, så slik er det Nye Testamentet! Så er du som Bibel-troende kristne!

INGEN kristne er sikre.

De fleste kristne "spiritualize" ovenfor Skriftene, sa vi "alle" skyldige etter korsfestelsen. Men det er klart at så lenge noen kristne mener at "antisemittiske" Nye Testamentet skal være inspirert Guds ord, han også, er ikke trygt fra å være merket "antisemittisk" av regjeringen vår. Kristne kan også forvente en slik latterliggjøring fra jødiske "borgerrettigheter" organisasjoner som Anti-Defamation League of B'nai B'rith, som alltid ivrig etter å marginalisere kristne i disse vår "tolerant" samfunnet bør misliker.

Selv Mel Gibson, som mener personlig at vi alle er skyldige i korsfestelsen, var ikke immune mot angrep fra ADL som anti-semittisk.

Dette er illevarslende for kristne, fordi i land dominert av hat lover, for eksempel Canada, offentlig kritikk av saker jødiske, eller "anti-semittisme," er et hat kriminalitet straffes med strenge bøter og fengselsstraff.

IS forfølgelse kommer fra ADL / B'nai B'RITH?

The State Department's Report on Global Anti-semittisme var ikke skrevet av Utenriksdepartementet. Det var "løse" av den internasjonale jødiske religiøse, pedagogiske, broderlig og veldedige organisasjonen B'nai B'rith og Anti-Defamation League. Bare de kunne marskalk en slik omfattende detaljert rapport fra 50 land, utnytte deres verden "hate crimes" statistikk-samling kapasiteter.

Langt fra å være et "helt til venstre" skrullete jødisk minoritet, ikke representerer mainstream jødiske holdninger, beskriver B'nai B'rith International seg som en "kropp og sjel" av organisert jødedommen. Dens halv million jødiske medlemmer utgjør en kraftig lobbyvirksomhet base, sette opp anti-hat byråkrati (og slutt ytringsfrihet) i mange av de mer enn 50 land hvor B'nai B'rith er etablert. Denne anti-kristne, internasjonal jødisk religiøs organisasjon, forener synagogen og stat, er å skape en føderal hat-forbrytelser Gestapo. Dens "Department of Global Anti-semittisme" er fastsettelse opprørende definisjoner av "hate crime" antisemittisme som gjør Bibel-troende kristne i anti-semittisk "Haters".
MAKING LOVERS Israels INTO antisemitter

Hvorfor er ADL / B'nai B'rith sette renneløkke av anti-semittisme rundt titalls millioner kristne? Presentere tiltak av B'nai B'rith verden tilsier at forfølgelsen av kristne topper sin agenda. Faktisk er historien om det moderne, internasjonale, onde jødiske lederskapet en av en slik forfølgelse. I min 345-siders bok, "Israel: vår plikt ... Our Dilemma" Jeg dokumentere hvordan i 1917 internasjonale jødiske finansfolk, deriblant Jacob Shiff (leder for det som senere ble Chase Manhattan Bank), den engelske Rothschilds, og den tyske Warburgs sammen med en rekke jødiske bolsjevikiske ledere, veltet Csar og etablerte kommunismen i Russland. Eventuelle dødstall fra Sovjet-kommunismen: 66000000, millioner av dem var kristne.
Siste 10 oktober, ADL / B'nai B'rith pisket ut i sidestykke raseri mot elleve kristne i Philadelphia for "hate crime" av vitne til homofile. Gjennom ADL nasjonale styremedlem, Philadelphia DA Lynne Abraham, ADL / B'nai B'rith forsøkte å incarcerate de kristne etter 47 år i fengsel med bøter på $ 80,000.00 hver.

I hele den vestlige verden og Europa, ADL / B'nai B'rith hater lover nå indicting evangeliske kristne. Saker mot kristne i Canada, Sverige, England, Italia, Tyskland, Australia og New Zealand har funnet sted eller er i gang. I mange andre land under ADL / B'nai B'rith hater lover, kristne vitnesbyrd er nå skremt.

Illevarslende TEGN

I Canada, B'nai B'rith føderale anti-hater loven ble vedtatt av Stortinget i 1971 etter å ha minst fem års B'nai B'rith lobbyvirksomhet loven var utformet for å avslutte Christian truth-telling og evangelisering, samt kritikk av saker jødiske. Det samme gjelder for provinsielle hater lover, også orkestrert av B'nai B'rith Canada og Canadian Jewish Congress.

En prest i Nord-Canada nylig fortalte meg at da han delte ut evangeliet trakter i byen sin, en politimann informert ham om at slike "proselytizing" er nå et hat kriminalitet under provinsielle lov. Hvis han fortsatte, ville han bli arrestert.

Jeg spurte en kristen venn i Toronto hva som ville skje hvis han sa offentlig at jødene hadde Kristus korsfestet. Han svarte: «Her oppe, forstår alle at dette ville være å leke med ild. Hvis noen klaget, ville politiet komme og du kan bli belastet.
Som Rabbi Daniel Lapin nylig advart, evangeliske kristne er "under nådeløse angrep" av "sekulær jødedom" (dvs. ADL / B'nai B'rith). Dette kan ikke annet enn å øke som B'nai B'rith fortsetter raskt å etablere anti-hater byråkratier med hjelp av sine 2100 hytter og kapitler verden.
THE WAY OF ESCAPE

Hvordan kan kristne unngå forfølgelse som anti-semittiske hat kriminelle i årene fremover? En måte er å fornekte Kristus fjerne deg selv så langt som mulig fra enhver tilknytning til kristendommen.

Den andre måten er å bekrefte Kristus til det ytterste. Vi kan stole på hans veiledning og beskyttelse så fullstendig at vi ikke lenger frykter mann. Når vi gjør det, vi blir en styrke for truth-telling og rettferdighet som verden sjelden har sett - akkurat som apostlene i Apostlenes gjerninger. De ristet Romerriket.

Vi kan riste New World Order.
Som Congress reconvenes, vil medlemmer av hus og Senatet gi full hensyn til ADL / B'nai B'rith føderale anti-hater bill, "The Local Law Enforcement Hate Crimes Prevention Act of 2005" 2662 HR, 1145 S. Det er nå før hus og Senatet Judiciary komiteene.

Elskere av frihet må protestere mot dette orwellsk lovgivningen til deres medlemmer av Kongressen. Det vil skape et enormt føderal anti-hater byråkratiet i Amerika identisk til Canada, endte ytringsfrihet.

Også protestere mot "Department of Global Anti-semittisme." Selv om det ennå ikke har fått en offisiell tittel, "Department of Global Anti-semittisme", godkjent av Kongressen og president Bush på 17 oktober, blir nå satt opp i USAs utenriksdepartement.

Etterspørselen fra Kongressen at alle midler og myndighet for "Avdeling for anti-semittisme" bli avsluttet.

Hvis det skal være en slik avdeling, kreve at Kongressens høringer holdes for å formulere en balansert definisjon av "antisemittisme" som beskytter kristne og kritikere av Israel.
Protest til medlemmer av Kongressen, toll free 1-877-762-8762

The US State Department kommentar linje 1-202-647-4000

Har du sett pastor Ted Pike's gripende, 80-minutters video, "Hate Lover: Making Kriminelle av kristne"? Det river dekselet av ADL / B'nai B'rith som opphavsmannen til hat lover. Bestill på $ 24.90 etterskudd på www.truthtellers.org, eller ringe 503-631-3808 eller mail sjekk eller postanvisning til National Prayer Network, PO Box 828, Clackamas, OR 97015.

Denne videoen er gratis å talkshow verter som ber om det.

For mange flere artikler om hater lover og trusselen om onde jødiske lederskap, går www.truthtellers.org.

Rev Ted Pike er tilgjengelig for intervju på 503-631-3808.


Tilbake til Norske siden